O RASHLADNOM UREĐAJU
Rashladni uređaj za furgon jedan je od vitalnih djelova logističkog lanca koji osigurava siguran transport temperaturno osjetljivih proizvoda, hrane, lijekova i drugo.
Ovi uređaji, uz prethodnu termoizolaciju tovarnog prostora, omogućuje konstantnu temperaturu unutar istoga, bez obzira na vanjske utjecaje.
MultiPartner odlučio se našim klijentima ponuditi Carrier rashladne uređaje koji prema nama, bez premca, zadovoljavaju sve kriterije, pa i više od toga.
Pritom se misli na efikasnost, pouzdanost i fleksibilnost uređaja
Efikasnost Carrierovih uređaja se očituje kroz osiguravanje brzog hlađenja tovarnog prostora, ali i stabilno održavanje željene temperature.
Kada pričamo o kriteriju pouzdanosti, ona se očituje kroz otpornost na ekstremne temperature i vibracije tijekom vožnje.
Na koncu, uređaj je fleksibilan ako ispunjava zahtjev da bude prilagodljiv različitim vrstama tereta i potrebama klijenata.
Posebnost rashladih uređaja koje nudimo jest u mogućnosti elektro “stand by” pogona. Isti omogućuje rad rashladnog uređaja i u trenucima kada vozilo nije u pokretu, odnosno i nakon isključivanja motora vozila.
Tada ga pokreće elektro motor od 220 ili 380 V, prema zahtjevima klijenata
.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
UGRADNJA
U ovom odlomku približiti ćemo Vam proces ugradnje rashladnog uređaja Carrier Neos 100 .
Vrlo sličan proces se odvija i kod svih drugih uređaja, u pitanju je tek “varijacija na temu”
Kada govorimo o ugradnji rashladnog uređaja u ranije termoizoliranu komoru, treba napomenuti kako je prvi korak pozicioniranje vanjske i unutarnje jedinice po uputi proizvođača.
Zatim se kreće u bušenje rupa u komori kuda se provlači instalacija.
Svaki rashladni uređaj ima određene dimenzije prema kojima se izrađuju šablone koje služe za rezanje krovnog limenog djela vozila.
Rupa, odnosno otvor izazvan rezanjem, zaštićuje se specijalnom izoliranom gumenom masom, ponajprije radi vanjskih utjecaja.
Rashladni uređaj se potom montira iz komore te se zavidava u stropni dio vozila.
Kada je uređaj uspješno montiran, kroz prednju stijenu (pregradu iza vozačeva sjedala), provlači se instalacija te odvod vode i kondenzata.
Na samom kraju se postavlja krovni poklopac s ventilatorom, montiran i pričvršćen u 4 – 6 točaka.
Krovni poklopac je, u većini slučajeva, niskog profila i u boji vozila, čime vozilo dobiva i na dizajnu.
Ukoliko se klijent odluči za uređaj sa “stand by” opcijom, tada se montira (“sakriva”) kutija ispod sjedala u prednjem djelu vozila. Ostala instalacija se spaja na bateriju vozila.