Katkad niste sigurni je li za Vaše poslovanje pogodniji teretni ili putnički furgon.
“Važete” između velikog teretnog prostora s manje putnika ili praktički bez teretnog prostora, ali sa puno sjedala.
Uz MultiPartner možete dobiti kompromisno rješenje – dodatni red sjedala!
ZAŠTO NADOGRADITI DODATNI RED SJEDALA?
Nadograditi dodatni red sjedala posebno je zanimljiv zahvat za građevinski sektor i obrtničke usluge.
Gospodarstvenicima pružaju trajne uštede na gorivu, vremenu i održavanju voznog parka jer isključuju potrebu da se radnici i oprema prevoze odvojeno.
Ovisno o izvedbi vozila, ovakva nadogradnja omogućava prijevoz do 6 osoba u sjedalima + vozač, dok teretni prostor ostaje potpuno funkcionalan.
Za ovakvu nadogradnju potrebno je raditi ispitivanje vozila (atest), međutim ne zahtjeva proces nacionalne homologacije.
Na koncu, jednog dana kada se vozilo poželi prodati, nadogradnja dodatnog reda sjedala svakako će mu povisiti tržišnu cijenu!
PROCES IZRADE NADOGRADNJE
Proces nadogradnje dodatnog reda sjedala u vozilu zahtijeva pažljivo planiranje i izvođenje prema tehničkim i sigurnosnim standardima.
Ova nadogradnja se često provodi kod manjih teretnih vozila koja se žele prilagoditi za prijevoz putnika.
U nastavku je opisan standardni postupak ugradnje dodatnog reda sjedala, kronološki prema fazama rada.
Prvi korak u postupku je uklanjanje postojeće pregrade koja se nalazi neposredno iza prvog reda sjedala.
Ova pregrada najčešće dijeli kabinu vozača od tovarnog prostora i njezino uklanjanje omogućava proširenje putničkog dijela vozila.
Nakon uklanjanja pregrade, slijedi ugradnja bočnih i krovnih obloga u prostoru koji će služiti kao novo putničko područje.
Obloge se izrađuju od specijaliziranih materijala koji zadovoljavaju sigurnosne i estetske standarde, te omogućuju ugodniji boravak putnika.
U trećoj fazi pristupa se ugradnji stakala na bočna klizna vrata i na suprotnu bočnu stranu, ukoliko vozilo već nije opremljeno tvorničkim ostakljenjem.
Nakon što je prostor pripremljen, postavljaju se tri ili četiri pojedinačna fiksna sjedala, ovisno o širini vozila. Sjedala moraju biti homologirana za upotrebu u vozilima kategorije M1/N1, te pravilno pričvršćena na pod vozila u skladu s pravilima struke.
Zadnji korak uključuje izradu i tapeciranje nove pregrade koja se postavlja iza drugog reda sjedala.
Ova pregrada odvaja novoformirani putnički prostor od preostalog tovarnog dijela vozila, te služi i kao sigurnosni element i kao završni detalj koji poboljšava vizualni dojam unutrašnjosti.