Sanduci

Nudimo izradu otvorenih i zatvorenih teretnih sanduka s utovarnom rampom i drugim dodacima po potrebi.

Naši otvoreni sanduci s ceradom su vrhunske kvalitete. Arnjevi uz aluminijske bočne letve i ceradu stvaraju estetski i funkcionalan proizvod u skladu s vozilom i Vašom potrebom prijevoza robe. Također, nudimo i zatvorene teretne sanduke kompletno izrađene od aluminija, laminirane šperploče (plywood) ili od lako izolacijskog materijala u panelu s laminiranim poliesterom.

Kod odabira pojedinog materijala važno je naglasiti neke prednosti i nedostatke. Aluminij je materijal koji češće preporučujemo, a njegove prednosti su očuvanje nosivosti vozila, nije korozivan, dugoročno je isplativiji kod utjecaja na potrošnju goriva te je izvedba nadogradnje brža. Naprotiv, čelik je teži i korozivan materijal, ali izdržljiviji kod prijevoza robusnog tereta.

Izvedba cerade može biti klasična sa remenima i sajlom ili klizna cerada na bokovima i otraga te klizna cerada sa natezačima te remenima (tzv. Tautliner sistem). Isto tako u mogućnosti je i izrada stražnje rolo cerade koja se automatski podiže kod otvaranja.

Teretni sanduci – kiperi

Pored fiksnih sanduka imamo i rješenja sa izvedbama kiperskih sanduka sa trostranim kipanjem koji također mogu biti izrađeni potpuno od aluminija ili od čelične konstrukcije. Svi modeli su opremljeni spiralnim upravljačkim kabelom, a kao opcija može biti bežično upravljanje. Radni cilindri se pokreću elektro-hidrauličnim pogonom te nema potrebe za dodatnim hidro-motorom.

Hladnjače

Nudimo rješenja za prijevoz robe u temperaturno kontroliranom prostoru kao što su komore – hladnjače za laka dostavna vozila. Po potrebi možemo isporučiti i veće komore. Uz razne opcije opreme, izvedbe i veličine omogućujemo potpunu fleksibilnost u izboru najboljeg rješenja za pojedinu potrebu transporta. U istome paketu možemo ponuditi ugradnju rashladnih uređaja, kao i servisno tehničku podršku za izvedenu nadogradnju.

Termoizolacije furgona

 

Za prijevoz pokvarljivih namirnica u furgonima imamo gotova rješenja za sve vrste prijevoza u svim temperaturnim režimima. Potpuno se prilagođavamo Vašem zahtjevu te nudimo široku paletu opcija i mogućnosti. Uz rashladne uređaje koji mogu biti pogonjeni čak i preko klime vozila do najzahtjevnijih uređaja sa dva režima ili integriranim grijanjem. Kvalitetna završna obrada te precizna ugradnja uređaja jamči dugoročno korištenje vozila.

Zaštita unutrašnjosti furgona

 

Zaštitu unutrašnjosti furgona vršimo u tri faze: montaža podnice, oblaganje bokova i blatobrana te oblaganje krova.

PODNICA

Nudimo zaštitne podnice za većinu lakih gospodarskih vozila koje su vrlo trajne. Otporne na habanje, maziva, vodi i kiseline te imaju ne klizajući zaštitni sloj. Izaberite između vodonepropusne šperploče s ne klizajućim mrežastim premazom debljine 9 ili 12 mm u sivoj boj te plastični materijal obrađen na CNC stroju, debljine 10 mm u tamno sivoj (grafitnoj) boji.

BOKOVI

Oblaganje bokova štiti furgon od unutrašnjih oštećenja, ogrebotina i udaraca prilikom utovara i/ili istovara. Atraktivna izgleda, uredni i higijenski, paneli su spremni za brzu montažu s rupama za pričvršćivanje uz pomoć zakovica, vijaka i ostalih prihvatnih elemenata. Izaberite između plastičnog materijala s zrnastom strukturom debljine 4,8 mm sive boje, laminirane šperploče debljine 5 mm sive boje te ne laminirane šperploče debljine 5 mm boje drveta.

BLATOBRANI

S zaštitom lukova blatobrana, osim što vozilo izgleda urednije, poklopci štite metalnu površinu lukova blatobrana od oštećenja, ogrebotina i korozije. Nudimo Vam dvije vrste materijala: HDPE je vakumirana tvrda plastika, srebrne boje, koja savršeno prati originalni oblik luka blatobrana. Druga opcija je vodootpornu šperploču, s mrežastom strukturom u obliku pravokutne kutije koja dolazi u sivoj boji.

KROV

Želite zaštiti krov tovarnog prostora na furgonima od eventualnih oštećenja nastalih kod utovara i/ili istovara većih elemenata (poput ljestava, metalnih profila i slično)? Nudimo vam plastični materijal s zrnastom strukturom debljine 4,8 mm u sivoj boji. Također, nudimo kao dodatnu opremu aluminijske vodilice za pričvršćivanje tereta s integriranom LED rasvjetom.

Utovarne rampe

 

Sve više zahtjeva za ugradnjom utovarnih rampi kako na nova tako i na rabljena vozila stavilo je pred nas zadatak da Vam ponudimo najpovoljnije opcije ugradnje takve opreme uz pomoć našeg principala D’Hollandia.

D’Hollandia je specijalizirani globalni proizvođač utovarnih rampi s tvorničkim pogonima diljem svijeta. Europski proizvođač broj jedan za sve vrste utovarno istovarnih rampi, s proizvodnjom od više od 28.000 jedinica godišnje, te više od 450.000 prodanih primjeraka od 1968.

D’Hollandia nudi nenadmašiv proizvodni program s kapacitetima u rasponu od 150 do 16.000 kg. Više od 90% mehaničkih, hidrauličkih i električnih dijelova koji se koriste proizvedeni su u vlastitim pogonima. Njihove utovarne rampe udovoljavaju svim CE propisima. Izrađene su od aluminijske legure što znači malu težinu, a kao posljedica toga i minimalno smanjenje nosivosti vozila.

Tehničke odlike D'hollandia utovarnih rampi

Mehaničke funkcije

  • hidraulično otvaranje rampe (osigurava lako otvaranje rampe čak i u ekstremnim i zimskim klimatskim uvjetima),
  • automatsko hidraulično spuštanje rampe do tla,
  • naginjanje rampe u svim pozicijama.

Hidrauličke karakteristike

  • zatvarajuća brtva – kompaktna i zvučno izolirajuća,
  • električna ploča za sve tipove spojeva,
  • 1 ili 2 jednostruko djelujući podizni cilindar s podmazivanjem,
  • 1 ili 2 dvostruko djelujući nagibni cilindar,
  • podizni cilindar obložen gumenom zaštitom,
  • ugrađeni solenoidni ventili na svakom cilindru,
  • spremnik s filterom za ulje,
  • kromirane čelične šipke hidrauličnih cilindara s visokim stupnjem elastičnosti.

Upravljanje

  • ultra tanka vanjska upravljačka kontrolna kutija i “ON-OFF” prekidač u kabini,
  • osvijetljena kontrolna ploča,
  • dvoručno upravljanje za sigurnost upravitelja,
  • motor s uređajem za zaštitu od pregrijavanja.

Montaža

  • ploče za montažu vijcima,
  • komplet nosača je dostupan za sve tipove vozila,
  • sastavljanje je brzo, jednostavno i ne zahtijeva nikakve modifikacije šasije ili tijela vozila, osim za montažu ultra tanke vanjske upravljačke kutije,
  • podesivo ograničenje visine podizanja rampe ako bi se eliminirala oštećenja šasije/tijela.

Završna obrada

  • svi čelični dijelovi hidraulike su prethodno pjeskareni, a potom tretirani hexakriličnom elektrokataforezom (osim cilindara koji su pobojani dvokomponentnim emajlom),
  • materijali sukladni EC standardima,
  • samo-podmazujući zglobovi,
  • isporuka potpuno sastavljene i testirane rampe koja se vijcima montira na šasiju kako bi se izbjegla potreba ponovnog bojanja.

Zračni ovjes

 

Zračni ovjes na stražnjoj osovini je rješenje za vozila kojima želimo povećati sigurnost u vožnji, veću udobnost te održati ispravnu visinu vozila. Time se postiže bolja upravljivost vozilom, efikasnost kod kočenja te smanjena potrošnja pneumatika.

Zračni sistem podešava i prilagođava vozilo uvjetima opterećenja. Promjenom pritiska u sistemu omogućuje se prijevoz osjetljive robe sve do teškog tereta (npr. prijevoz računala, prijevoz vozila, rashladnih komora i visokih vozila). Moguća je ugradnja na većinu lakih gospodarskih vozila, kamper vozila ili terenaca.

Cijeli sistem je izveden tako da nema dodatnih bušenja jer se koriste tvornički otvori i prihvatna mjesta. Ugradnja je brza i relativno jednostavna. Sustavi su dizajnirani, proizvedeni, testirani i odobreni prema najvišim svjetskim standardima.

Sustav automatskog nadopunjavanja pneumatika (ATIS)

 

Sustav automatskog nadopunjavanja pneumatika (ATIS) sustav je koji automatski i konstantno održava zadani pritisak u pneumaticima za vrijeme vožnje. Po potrebi dopunjava pneumatike, a čak i tijekom većeg propuštanja održava zadani pritisak u pneumaticima.

Namijenjen je za kamione, tegljače, prikolice i poluprikolice te autobuse. Sustav omogućuje iznimnu sigurnost i pouzdanost u vožnji u slučaju puknuća ili nedostatnog pritiska u pneumaticima. Isti je koncipiran da dojavljuje nepravilnost vozaču na kontrolnoj ploči u kabini te automatski aktivira postupak punjenja pneumatika i njegovu zaštitu. Sustav se sastoji od šest komponenti: modula za upravljanje, filtera zraka, cijevi za spajanje, rotora, ventila za punjenje te sigurnosnog ventila.

 

Što omogućuje ATIS?

Osim što Vam omogućuje veću sigurnost kroz nadopunjavanje ispravne količine pritiska u pneumaticima, ATIS povećava vijek trajanja istih do 20%. Isto tako, ovaj sustav smanjuje potrošnju goriva do 3% kroz vožnju s ispravnim pritiskom u pneumaticima. Također, omogućuje savršenu točnost koju iskazuje pri eventualnom puknuću pneumatika tako što nadopunjavanjem omogućuje siguran put do servisa bez nepotrebnog zaustavljanja. Ovakav sustav izuzetno je dragocjen jer čuva kućište i gazni sloj pneumatika.

Postoje dvije vrste modela ATIS-a i to vanjski (za kamione, prikolice, tegljače i autobuse) te unutarnji sistem (za prikolice i poluprikolice).

Preinake iz M1 u N1

 

Većina osobnih vozila s 5 vrata (koje ima pristup iz teretnog prostora) mogu biti naknadno preinačeno u teretno vozilo uz postavljanje carinske pregrade i uređenja teretnog prostora iza sjedala vozača i suvozača.

Možemo Vam ponuditi brzu i kvalitetnu preinaku vozila iz putničke M1 u teretnu N1 kategoriju, skupa sa izradom pripadajućeg atesta.

Kombinirani prijevoz robe i putnika

 

Vaš posao često zahtjeva brz i siguran prijevoz više djelatnika, opreme ili robe istovremeno. Za takve namjene idealna su vozila koja mogu prevesti maksimalno 6+1 putnika i određenu količinu tereta, a koja spadaju u N1 kategoriju vozila.

Budući da su ovakve tvorničke varijante obično skupe te je potrebno duže čekanje isporuke, MultiCargo program nudi preinaku postojećih furgona u N1 kategoriju vozila čime skraćujemo postupak nabave te omogućujemo značajne uštede.

CargoMatic – pokretni podovi za poluprikolice i skladišta

 

Optimizacija logističkih procesa je danas važnija nego li ikada. Mi Vam nudimo rješenje u vidu CargoMatic sustava. Sa regulirajućom brzinom istovara/utovara čak do 9 metara u minuti ovaj sustav spada među najbržih sistema na svijetu. Ipak, optimalna brzina od 6 metara po minuti sa standardnom veličinom prikolice od 33 europalete omogućuje istovar za 2,5 minute. Ovaj sustav je posebno pogodan za transport na malim udaljenostima od točke A do točke B.

Kroz više od 30 godina razvoja tvrtke, CargoMatic sustav je najpouzdaniji i najjači pokretni pod iz prikolice u skladište dok je istovremeno i najlakši. Sustav je dizajniran za maksimalni volumen tereta, maksimalnu dozvoljenu masu i najniže operativne troškove. Omogućuje dugi vijek trajanja, izdržljivost, sigurnost i minimalni utjecaj na okoliš. Pomaže u radu i razvoju poslovanja za korisnika.

Mobilni (za poluprikolice) i statički sustav CargoMatic®

Izrađeni su od istovjetnih dijelova i u potpunosti modularno što izuzetno olakšava kasnije održavanje sistema. Najlakši, ali još uvijek najbrži, logistički sustav utovara / istovara koji je dostupan na tržištu te prikladan za nosivost od 35 tona.

Pričvršćivanje alu modula vrši se zaštitnom plastičnom kapicom. Ova patentirana zaštitna kapa osigurava da mast sa pokretnog lanca ne dođe u kontakt s paletama i robom. Zbog modularne gradnje, dijelove je, po potrebi, vrlo lako promijeniti, sva ožičenja na senzorima imaju utikač (jack). To omogućuje njihovu vrlo jednostavnu, eventualno potrebnu, zamjenu.

Zamjena aluminijske letvice također je vrlo jednostavna. Mobilni CargoMatic® sustav ima vlastiti upravljački sustav. Upravljači se mogu modularno nadograditi, uz dodatne opcije automatskog podmazivanja uljem, daljinskim upravljačem i internetskim sučeljem za analizu kvarova putem telefona.

Sustav CargoMatic® je pogodan za sve vrste paleta i drugih ambalaža. Visina sustava CargoMatic®, 140 mm od podnice poluprikolice. Prikolice opremljene tim sustavom mogu se brže istovarivati viličarem jer nema potrebe za ulaskom osobe u teretni prostor već se sve radi s poda.

 

Stacionarni sustav CargoMatic®

 

Stacionarnim sustavom CargoMatic® moguće je utovariti i istovariti poluprikolice koje su opremljene s CargoMatic® mobilnim sustavima ili drugim sustavima za automatski utovar / istovar, potpuno automatski za cca. 2 minute.