Teretni sanduci i rashladne komore

Nudimo izradu otvorenih i zatvorenih teretnih sanduka s utovarnom rampom i drugim dodacima po potrebi.

Naše otvorene i zatvorene sanduke s ceradom krasi vrhunska kvaliteta izrade, a plastificirani arnjevi uz bočne letve i ceradu stvaraju estetski i funkcionalan proizvod u potpunom skladu s baznim vozilom i Vašom potrebom prijevoza robe. Također nudimo i zatvorene teretne sanduke kompletno izrađene od aluminija.

Kod izrade teretnog sanduka postoji mogućnost izrade pomoćne šasije i stranica od aluminija ili čelika, no prilikom odabira materijala važno je naglasiti neke od prednosti i nedostataka.

Aluminij je materijal kojeg češće preporučujemo zbog očuvanja nosivosti vozila, nije korozivan, dugoročno je isplativiji kod utjecaja na potrošnju goriva te je sama izvedba nadogradnje brža.

S druge strane, čelik je teži i korozivan materijal, ali izdržljiviji kod prijevoza robusnog tereta.

Uz gore navedeno, bitno je naglasiti kako se aluminijska konstrukcija dobiva isključivo rastavljivim spojevima, dok se čelična konstrukcija dobiva kombinirano zavarivanjem i rastavljivim spojevima.

Također smo u mogućnosti ponuditi izradu komora-hladnjača za laka dostavna vozila pa sve do najvećih kamiona. Uz razne opcije opreme, izvedbe i veličine omogućujemo potpunu fleksibilnost u izboru najboljeg rješenja za pojedinu potrebu transporta. U istome paketu možemo ponuditi ugradnju rashladnih uređaja, kao i servisno tehničku podršku za izvedenu nadogradnju.

Termoizolacije furgona

Izrada termoizolacije furgona je najrašireniji oblik nadogradnji. Omogućuje prijevoz pokvarljivih namirnica na veće ili manje udaljenosti u vozilima koji su tvornički oblikovani kao furgoni.

Naše termoizolacije mogu biti za svježe i dubokosmrznute proizvode te po potrebi možemo izdati i ATP certifikat.

Također nudimo i specijalne varijante za prijevoz ribe i ribljih proizvoda te meso i svih proizvoda od mesa.

Utovarne rampe

Sve više zahtjeva za ugradnjom utovarnih rampi kako na nova tako i na rabljena vozila stavilo je pred nas zadatak da Vam ponudimo najpovoljnije opcije ugradnje takve opreme uz pomoć našeg pricipala D’Hollandia.

D’Hollandia je specijalizirani globalni proizvođač utovarnih rampi s tvorničkim pogonima diljem svijeta. Tvrtka je osnovana 1968, te sada broji više od 43 godine iskustva u proizvodnji.

Europski proizvođač broj jedan za sve vrste utovarno istovarnih rampi, s proizvodnjom od više od 28.000 jedinica godišnje, te više od 450.000 prodanih primjeraka od 1968.

D’Hollandia nudi nenadmašiv proizvodni program s kapacitetima u rasponu od 150 do 16.000 kg.

Proizvodne stanice u 5 zemalja.

Više od 90% mehaničkih, hidrauličkih i električnih dijelova koji se koriste proizvedeni su u vlastitim pogonima.

D’Hollandia utovarne rampe udovoljavaju svim CE propisima. Izrađene su od aluminijske legure što znači malu težinu, a kao posljedica toga i minimalno smanjenje nosivosti vozila.

Tehničke odlike D'hollandia utovarnih rampi

Mehaničke funkcije

  • hidraulično otvaranje rampe (osigurava lako otvaranje rampe čak i u ekstremnim i zimskim klimatskim uvjetima),
  • automatsko hidraulično spuštanje rampe do tla,
  • naginjanje rampe u svim pozicijama.

Hidrauličke karakteristike

  • zatvarajuća brtva – kompaktna i zvučno izolirajuća,
  • električna ploča za sve tipove spojeva,
  • 1 ili 2 jednostruko djelujući podizni cilindar s podmazivanjem,
  • 1 ili 2 dvostruko djelujući nagibni cilindar,
  • podizni cilindar obložen gumenom zaštitom,
  • ugrađeni solenoidni ventili na svakom cilindru,
  • spremnik s filterom za ulje,
  • kromirane čelične šipke hidrauličnih cilindara s visokim stupnjem elastičnosti.

Upravljanje

  • ultra tanka vanjska upravljačka kontrolna kutija i “ON-OFF” prekidač u kabini,
  • osvijetljena kontrolna ploča,
  • dvoručno upravljanje za sigurnost upravitelja,
  • motor s uređajem za zaštitu od pregrijavanja.

Montaža

  • ploče za montažu vijcima,
  • komplet nosača je dostupan za sve tipove vozila,
  • sastavljanje je brzo, jednostavno i ne zahtijeva nikakve modifikacije šasije ili tijela vozila, osim za montažu ultra tanke vanjske upravljačke kutije,
  • podesivo ograničenje visine podizanja rampe ako bi se eliminirala oštećenja šasije/tijela.

Završna obrada

  • svi čelični dijelovi hidraulike su prethodno pjeskareni, a potom tretirani hexakriličnom elektrokataforezom (osim cilindara koji su pobojani dvokomponentnim emajlom),
  • materijali sukladni EC standardima,
  • samo-podmazujući zglobovi,
  • isporuka potpuno sastavljene i testirane rampe koja se vijcima montira na šasiju kako bi se izbjegla potreba ponovnog bojanja.

Zračni ovjes

Zračni ovjesi ugrađuju se u vozila kojima želimo povećati komfornosti i sigurnosti.

Zračni sistem podešava i prilagođava vozilo uvjetima opterećenja. Promjenom pritiska u sistemu omogućuje se prijevoz osjetljive robe sve do teškog tereta (npr. prijevoz računala, prijevoz vozila, rashladnih komora i visokih vozila).

Moguća je ugradnja na većinu lakih gospodarskih vozila, kamper vozila ili terenaca.

Ovakvi sistemi imaju pojedinačne ventile koji omogućuju upravljanje visine bočno ili sprijeda-straga čime pomažu održavanju vozne visine vozila u svim uvjetima.

Cijeli sistem je izveden tako da nema dodatnih bušenja jer se koriste tvornički otvori i prihvatna mjesta. Ugradnja je brza i relativno jednostavna.

Preinake iz M1 u N1

Sva putnička osobna vozila s 5 vrata (koja imaju pristup iz teretnog prostora) mogu biti naknadno preinačena u teretna vozila uz postavljanje carinske pregrade i uređenja teretnog prostora iza sjedala vozača i suvozača.

Nudimo brzu i kvalitetnu preinaku vozila iz putničke M1 u teretnu N1 kategoriju, skupa sa izradom pripadajućeg atesta.

Kombinirani prijevoz robe i putnika

Vaš posao često zahtjeva brz i siguran prijevoz više djelatnika, opreme ili robe istovremeno. Za takve namjene idealna su vozila koja mogu prevesti maksimalno 6+1 putnika i određenu količinu tereta, a koja spadaju u N1 kategoriju vozila.

Budući da su ovakve tvorničke varijante obično skupe te je potrebno duže čekanje isporuke, MultiCargo program nudi preinaku postojećih furgona u N1 kategoriju vozila čime skraćujemo postupak nabave te omogućujemo značajne uštede.