“Dar života je u Vašoj kapi.” poručuje transfuzijski tim KBC-a Rijeka, a mi smo izrazito ponosni što smo za Klinički zavod za transfuzijsku medicinu mogli opremiti vozilo.
Prema njihovim potrebama, vozilo je nadograđeno pridržavajući se svih zakonskih propisa i pravila, čime svjedoči izdan atest vozila pri CVH.
Više od detaljima ove nadogradnje možete pročitati u nastavku.
OSNOVNI PODACI O VOZILU
Furgon Renalut Mastera L3H2, međuosovinskog razmaka 4.432 mm, vozilo je kategorije N1.
To znači da je vozilo označeno kao teretno čija masa ne smije težiti više od 3,5 t.
Usprkos teretnom prostoru, vozilo ima i dva reda po 2 sjedala u putničkom prostoru, uz 2+1 sjedala u kabini vozila.
U konačnici, vozilo je atestirano kao vozilo za prijevoz 6+1 putnika te robe u termoizoliranom prostoru s kontrolom temperature.
PUTNIČKI PROSTOR
Pregrada između putničkog i teretnog prostora postavljena je na 1.820 mm od početka prostora iza kabine, odnosno na dužinu bočnih vrata.
U putničkom djelu, postavljena su 4 zasebna sjedala kategorije M1, raspoređena u dva reda.
Sjedala su pričvršćena na dva nosača (noge), a opremljena su i sigurnosnim pojasevima u 3 točke.
Ista su izuzetne kvalitete, čime transfuzijskom timu zavod omogućuje ugodan prijevoz.
Ispod suvozačevog sjedala ugrađen je zračni grijač, snage 2kW, s upravljanjem kod vozača.
Postavljen je uzdužno na smjer vožnje, s ispuhom prema putničkom prostoru.
Ugrađen je i dodatni isparivač (auto klime), koji je provučen kroz krov kabine, također s ispuhom prema putničkom prostoru.
TERETNI PROSTOR
Teretni prostor iza zadnje putničke klupe, obložen je izotermičkim panelima kako bi se dobio prostor hermetički odvojen o vozačkog prostora i vanjskih utjecaja.
Paneli na čelu i krovu su 65 mm debljine, na bokovima 85 mm, na podu 95 mm, dok je na stražnjim vratima debljina panela 180 mm.
Unutarnje dimenzije teretnog termoizoliranog prostora jesu 1.700 x 1.580 x 1.740 mm, a volumen nakon nadogradnje iznosi 4,67m3.
U navedenom termoizoliranom prostoru, ugrađen je i rashladni uređaj Daikin Z250, a pogoni se preko motora vozila.
U teretnom prostoru je smještena jedinica za rashladu prostora, dok je na krovu vozila – kondenzator.
Display za namještanje temperature nalazi se u vozačevoj kabini.
Kako bi Rashladni uređaj radio i neovisno o radu motora, osiguran je elektro stand-by pogon, integriran u krovnu jedinicu, od 220V.
Jednako tako, temperaturu u teretnom prostoru kod jednog ovako osjetnog posla koje obavlja Klinički zavod za transfuzijsku medicinu, treba pratiti 24/7.
Upravo zato je ugrađen i Carrier data logger koji u vozačevoj kabini ispisuje stanje temperature.
Nazovite nas s povjerenjem svaki radni dan od 8 do 16 te subotom do 13 na broj telefona 051 618 062 ili u bilo koje doba dana na 091 212 8282.
Naši stručnjaci odgovoriti će na sva vaša pitanja i pronaći najbolje rješenje za sve vaše potrebe.
Također, možete nas posjetiti na adresi Kukuljanovo 450 u Industrijskoj zoni Kukuljanovo svaki radni dan od 8 do 16.